Kafe v notebooku

Matej Cepl cepl na surfbest.net
Středa Září 1 18:04:08 CEST 2004

Dobry den,

tak jsem si to zavaril. Vcera  se mi podarilo vylit na klavesnici meho
notebooku (Compaq Presario 1200) neco kafe (ne mnoho, a ne, nesladim a
nedavam si mliko). Vylamal jsem vsechny klavesky, umyl je vlaznou
vodou (jak pravil jakysi navod kdesi na news) a nechavam je uschnout.
Mam dva dotazy:

1) jak dlouho trva nezli takova klavesnice uplne vyschne? V tomtez
prispevku  na konferenci kdosi tvrdil ze normalni (PC/AT) klavesnici
to trva az dva dny, coz mi pripadne jako dost neuveritelne dlouho.
2) Najednou mi prestal fungovat touchpad (mam tady kernel 2.6.8.1). I
kdyz v dmesg hlasi korektne, ze ho nasel, pred touto hlasku jeste
pridal, ze "synaptics reset failed". Ale potom ho nasel jako by nic.
Navic obcas vypisuje do konsole, ze "lost sync" v psmouse modulu a v
Xkach mys vvubec nereeaguje (kurzor se objevi, ale  anni se nehnne).
Kazdopadne muj stavajici dmesg a XFree86.0.log je na
http://www.ceplovi.cz/matej/tmp.

Muzete se mn sdilet svoje zkusenosti v teto situaci?

Dekuji,

Matej