Kafe v notebooku

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Září 1 18:56:13 CEST 2004

Dne středa, 1. září 2004 18:04 jste napsal(a):
> tak jsem si to zavaril. Vcera  se mi podarilo vylit na klavesnici meho
> notebooku (Compaq Presario 1200) neco kafe (ne mnoho, a ne, nesladim a
> nedavam si mliko). Vylamal jsem vsechny klavesky, umyl je vlaznou
> vodou (jak pravil jakysi navod kdesi na news) a nechavam je uschnout.
> Mam dva dotazy:
>
> 1) jak dlouho trva nezli takova klavesnice uplne vyschne? V tomtez
> prispevku  na konferenci kdosi tvrdil ze normalni (PC/AT) klavesnici
> to trva az dva dny, coz mi pripadne jako dost neuveritelne dlouho.

to je pravda, i po tech dvou dnech kdyz ji rozdelate, tam najdete par lozisek
nahromadene vody, ktera vsak bezne funkci jiz nevadi. Teda pokud s ni
nebudete trepat. Dobre se da susit jako pradlo, prikolikovana za snuru na
snure :o)

Jinak na vyplachovani necistot je idealni isopropyl, ale neni zrovna zadarmo.

> 2) Najednou mi prestal fungovat touchpad (mam tady kernel 2.6.8.1). I

po kafi, nebo pred nim?

--

                        Jaroslav Lukesh
  This e-mail could not contain any viruses because I use Linux