OT: SCSI RAID, Fedor Core 2, mptscsih: ioc0: >> Attempting task abort! (sc=41482380

Tomáš Němec borg.dax na quick.cz
Čtvrtek Září 2 11:39:48 CEST 2004

V Čt, 02. 09. 2004 v 21:40, Chlopcik Ales píše:
		Zdravím,
sice nevím co zavinilo tuto hlášku, ale 4x zaterminované disky
těžko, co jsem setkal se zaterminováním všech disků.
Tak to bylo pouze u originál Raid serveru a dvou originál
Raid polí.
Pokud jsem dal více jak dva zaterminované disky tak mi je
řadič nenašel a linux neviděl (RH9).
Takže by těžko nainstalovat na ty disky FC2.

> 	Presne Vase disky neznam, ale soucasne disky mivaji zapnutelny
> terminator. Nemate TO zapnute => ctyri terminatory na sberne ?

Ten aktivní kabel je na auto, jsou tam jiné volby?

                                Hezký den
                                           Tomáš Němec
--
Silver MandrakeClub Member