OT: SCSI RAID, Fedor Core 2, mptscsih: ioc0: >> Attempting task abort! (sc=41482380

Tomáš Němec borg.dax na quick.cz
Čtvrtek Září 2 12:38:19 CEST 2004

V Čt, 02. 09. 2004 v 11:18, Miroslav Betak píše:
			Zdravím,
nebudu vám přepisovat vše co mám tady zapsáno takže zkráceně ->
Kolega doplňoval :-) ->
Na řadiči zapnutou terminaci ->auto
Na konec kabelu(nebo za poslední disk) aktivní terminaci.
:-) Na posledním disku zapnout napájení koncového aktivního
terminátoru ...nutné!
Cituji zkráceně -> je nutné povolit napájení koncových terminátorů
z nějakého posledního zařízení v řadě.
Když není napájen terminátor, nemůže být tedy ani správně funkční
celá sběrnice.

Tipnul bych si -> za poslední disk dát externí aktivní terminátor,
a na posledním disku sepnout napájení terminátoru.

>     Na disku je jeden jumper, ktoremu hovaria ( termination power ) a ten je
> vypnuty ( rozpojeny )
>     neviem, co to je , ale ak je to terminacia SCSI zbernice, tak je
> vypnuta.

Podle knih je to napájení koncového terminátoru. :-)

                                Hezký den
                                           Tomáš Němec
--
Silver MandrakeClub Member