OT: SCSI RAID, Fedor Core 2, mptscsih: ioc0: >> Attemptingtask abort! (sc=41482380

Tomáš Němec borg.dax na quick.cz
Čtvrtek Září 2 12:24:16 CEST 2004

V Čt, 02. 09. 2004 v 11:57, Miroslav Betak píše:
		Zdravím,
To auto bych nechal, neb je to co jsem psal v jiném příspěvku
terminace řadiče, takže musíte zaterminovat ještě druhou stranu
kabelu aktivním terminátorem.
Takže z každé strany je nutná terminace.
Na jednu stranu buďte rád že ten řadič to umí.
Jinak ještě existují tzv. průchozí terminátory (neviděl jsem je
a ani nepoužil, ale pouze četl v odborné liter.

>     Na LSI radici mozem este zvolit namiesto auto off  termination a pouzit
> externy terminator.

                     Hezký den
                                           Tomáš Němec
--