OT: SCSI RAID, Fedor Core 2, mptscsih: ioc0: >>Attemptingtask abort! (sc=41482380

Chlopcik Ales chlopcik na vojnem-plzen.cz
Pátek Září 3 12:02:58 CEST 2004

Tomáš Němec wrote:

> V Čt, 02. 09. 2004 v 11:57, Miroslav Betak píše:
>                 Zdravím,
> To auto bych nechal, neb je to co jsem psal v jiném příspěvku
> terminace řadiče, takže musíte zaterminovat ještě druhou stranu
> kabelu aktivním terminátorem.
> Takže z každé strany je nutná terminace.
> Na jednu stranu buďte rád že ten řadič to umí.
> Jinak ještě existují tzv. průchozí terminátory (neviděl jsem je
> a ani nepoužil, ale pouze četl v odborné liter.

>                      Hezký den
>                                            Tomáš Němec
> --

	Co se tyce pruchozich terminatoru : Mam tu jeden, ale ten je na uzke
(8bit) SCSI a na externi kabel (CENTRONICS). Na UltraSCSI (SCSI-3) je TO
IMHO blbost, nebot zde se vyzaduje terminace na KONCI sberny (at uz
samostatnym terminatorem nebo terminatorem v zarizeni /disk, paska,
.../).
	Co se tyka napajeni terminatoru : pokud vim, tak na napajeni
terminatoru je v kabelu jeden _drat_ a na ten je treba privest napeti z
jedineho zdroje na sberne (disk, radic, ...). Vicekrat napajeni NEMUSI
vadit, ale neni TO dobre (vyrovnavani potencialu zdroju pres sbernu).
Zadne napajeni je ale uplne spatne, nebot se tim vytvari tzv.
_plovouci_zem_ (pri pouziti aktivnich terminatoru). Pasivni terminator
ma pouze odpory proti zemi, aktivni nejen proti zemi, ale i proti prave
tomu _dratu_ s napajenim.

	Pokud ziju v bludu, opravte mne.

	Ales