Mozilla nebere vstup z klavesnice

Petr Pisar xpisar na fi.muni.cz
Čtvrtek Září 2 15:18:30 CEST 2004

Petr Balas napsal(a):
> Tomas Penicka wrote:
>
> Obcas mi zabere prepnout klavesnici na anglickou. Prepnuti zpet ji opet
> znepojizdni. Ale posledni dobou mam pocit, ze se situace silne zlepsila.

Neco na tom bude, protoze mam nasledujici problem: Pri zapnutem "nabizeni
starsich URL v adresnim radku" Mozilla (jekekoliv verze) na lokalnim X
serveru (DISPLAY=:0) je vse OK, ale na vzdalenem X serveru (tzn. ta sama
binarka a mozilli konfigurace) ignoruje aktivni sekundarni grupu v rozlozeni
klavesnice a produkuje znaky primarni grupy. Napr. defaultni rozlozeni
klavesnice ceske, sekundarni rozlozeni (prepinani group SHIFT-SHIFT)
anglicke, prepnu do anglickeho rozlozeni, vlezu do adresniho radku zmacku
klavesu '2@ě2', melo by se obejivit '2', ale zobrazi se 'ě'. A at se v tom
okamziku pokousim prepnout rozlozeni jakkoliv, Mozilla si stale vede svoji.

Mam pocit, ze to na verzi X serveru nezalezi, protoze onen vzdaleny X byl
puvodne lokalni a chyba se vyskytovala stejne.

--Petr