Mozilla nebere vstup z klavesnice

Bohumil Douša sscooter na centrum.cz
Čtvrtek Září 2 15:56:38 CEST 2004

Petr Balas wrote:

> Obcas mi zabere prepnout klavesnici na anglickou. Prepnuti zpet ji opet
> znepojizdni. Ale posledni dobou mam pocit, ze se situace silne zlepsila.

Me vzdy zabere minimalizovat okno mozilly a nasledne maximalizovat.
Problem se mi nevyskytuje pri pouzivani mozilly 1.7>
u FireFox-u 0.9.3 se mi nic obdobneho nedeje
(vse vyse zminovane jsem si kompiloval)

* Bohumil Dousa (Sc00ter) *
*      ICQ: 21627253      *
*   sscooter na centrum.cz   *
*  scooter na losers.wig.cz  *

U žen můžete dojít všeho, dovedete-li dost obratně užívat dvou
vášní, ovládajících duši ženy: pomstychtivosti a touhy po
rozkoši.
		-- Richelieu