Umisteni smbclienta do kolony

Pátek Září 3 01:18:11 CEST 2004

On Mon, 30 Aug 2004, Martin Calko wrote:

> BTW:Existuji nejake konstrukce v bashi kde se neco z vystupu jednoho
> procesu zavede jako filehandle pro druhy. Bohuzel jsem pres pomerne
> velke usili nepochopil jak to ma fungovat takze ani tahle oklika mi
> nefungovala :(

Existuji:   prikaz1 <(prikaz2)
bash vyrobi pojmenovanou rouru, na tu napoji vystup prikazu2 a prikazu1
da jeji jmeno jako parametr. Ale predpoklada to, ze prikaz1 se z toho
neosype (napr. se nebude snazit zjistit, jak je zadany soubor velky).

Analogicky existuje i >(...). Viz "Process Substitution" v bash(1).