Problem s autorizovanym QMAIL-SMTP

Michal Kumžák gumidek na gumidek.cz
Pátek Září 3 23:02:47 CEST 2004

Zdravim

Nainstaloval jsem kombinaci netqmail, vmailmgr, clamAV a qmail-scanner.
Pak jsem spousteci skript smtp upravil do nasledujici podoby:

#!/bin/sh

QMAILDUID=`id -u qmaild`
NOFILESGID=`id -g qmaild`
MAXSMTPD=`cat /var/qmail/control/concurrencyincoming`
LOCAL=`head -1 /var/qmail/control/me`
#QMAILQUEUE="/var/qmail/bin/qmail-scanner-queue.pl" export QMAILQUEUE

if [ -z "$QMAILDUID" -o -z "$NOFILESGID" -o -z "$MAXSMTPD" -o -z
"$LOCAL" ]; then
    echo QMAILDUID, NOFILESGID, MAXSMTPD, or LOCAL is unset in
    echo /var/qmail/supervise/qmail-smtpd/run
    exit 1
fi

if [ ! -f /var/qmail/control/rcpthosts ]; then
    echo "No /var/qmail/control/rcpthosts!"
    echo "Refusing to start SMTP listener because it'll create an open
relay"
    exit 1
fi

exec /usr/local/bin/softlimit -m 10000000 \
    /usr/local/bin/tcpserver -v -p -l "$LOCAL" -x /etc/tcp.smtp.cdb -c
"$MAXSMTPD" \
        -u "$QMAILDUID" -g "$NOFILESGID" 0 smtp \
        /var/qmail/bin/qmail-smtpd /usr/bin/checkvpw /bin/true maildir 2>&1

No a muj problem je, ze kdyz chci odeslat pres toto autorizovane smtp
mail, tak mailovy klient po me nekdy chce heslo opakovane, klidne i 5x
za sebou a nekdy odeslu i 5 mailu aniz by po me heslo chtel. Heslo si
samozrejme v klientovi ukladam. Jinak pro plnou informaci, pouzivam
mozillu v1.7.2.
Nevi nekdo kde by mohla byt chyba? Zkousel jsem hledat na internetu, ale
nic se mi nepodarilo najit.
Za pripadnou pomoc predem dekuji.

Gumidek