Problem s autorizovanym QMAIL-SMTP

Michal Kumžák gumidek na gumidek.cz
Úterý Září 7 08:34:39 CEST 2004

Tak jsem v odhalovani proc musim opakovane posilat heslo postoupil o
krucek dal. Pri neuspechu mi nahlasi tuhle chybu:
454 oops, unable to write pipe and I can't auth
Nejdivnejsi na tom je, ze do logu smtp se tohlo vubec nezapisuje. Nevite
nekdo proc to tuhle chybu hazi a proc to nekdy projde a nekdy ne?

Michal Kumžák
gumidek na gumidek.cz
+420 603 167 919