hleda se programator pro X server a kernel

Jíří Mlíka jmlika na volny.cz
Pondělí Září 6 15:37:44 CEST 2004

	Dobrý den,

	podobné řešení jsem realizoval přibližně před rokem. Postupoval jsem
podle "XFree Local Multi-User HOWTO" (viz.
http://www.ibiblio.org/pub/Linux/docs/HOWTO/other-formats/html_single/XFree-Local-multi-user-HOWTO.html
). Na tomto řešení zjevně založila svůj produkt i firma HP. Myslím, že
úpravy popisované v tomto HOWTO se do jádra a XFree86 (či X.org) jednou
dostanou.

	S pozdravem
			Jiří Mlíka