Dotaz na vhodnost HW

Kovar Jan jan.kovar na onsemi.cz
Úterý Září 7 09:12:56 CEST 2004

Dobry den.

Uz se mi doma hromadi HW a zacinam mit v pracovne hlucno. Tak se snazim
vsechno utisit. Ted bych potreboval dalsi masinu na studijni Oracle server.
Melo by tam bezet Suse Linux Enterprise Server 7 nebo 8 (zatim jsem se
nerozhodl) a Oracle 8.1.7. Uvazoval jsem o koupi barebone s VIA procesorem,
konkretne neco takoveho:
http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=27023
Je tam integrovany procesor VIA C3 Nehemiah 1GHz. Ony tyhle stroje jsou
doporucovany spise jako kancelarske. Planuju v nem 512 MB RAM. Mate s nim
nekdo zkusenosti? Byl by na me ucely dostatecny? Pripadne uvitam jakekoliv
linuxove zkusenosti s timto strojem.
Jako druhou alternativu mam nejake IBM z druhe ruky.

Diky

TNX