Dotaz na vhodnost HW

Zdenek SUTR Kaminski sutr na valachian-labs.com
Úterý Září 7 11:18:22 CEST 2004

On Tue, 7 Sep 2004, Kovar Jan wrote:

> Dobry den.
>
> Uz se mi doma hromadi HW a zacinam mit v pracovne hlucno. Tak se snazim
> vsechno utisit. Ted bych potreboval dalsi masinu na studijni Oracle server.
> Melo by tam bezet Suse Linux Enterprise Server 7 nebo 8 (zatim jsem se
> nerozhodl) a Oracle 8.1.7. Uvazoval jsem o koupi barebone s VIA procesorem,
> konkretne neco takoveho:
> http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=27023
> Je tam integrovany procesor VIA C3 Nehemiah 1GHz. Ony tyhle stroje jsou
> doporucovany spise jako kancelarske. Planuju v nem 512 MB RAM. Mate s nim
> [...]

Nu, s tou pameti budete dost na stiru, oracle jsem mel ve verzi 8.1.7 dost
nenazrany na pamet.

Pri instalaci s tvorbou databaze (defaultni volby instalatoru) to chtelo
cca 1GB mista v /tmp a myslim, ze jsem mel i problem s pameti. K 768MB RAM
jsem musel pridavat jeste 512MB swapovaciho prostoru.

Prectete si poznamky i instalaci oracle v jejich dokumentaci, tam na
velikost /tmp a pameti narazite...

Myslim, ze ten stroj to bude dost tezko rozchazet, mate malo pameti...

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...