Evolution, Palm, pre/kodovani

Martin Bodlak bodlak na email.cz
Úterý Září 7 12:25:04 CEST 2004

Hezky den vsem.

Zkusil jsem si synchronizovat Palma s Evolutionem (FC2).
Backupovy conduit jede.
Ale jak zkusim neco jineho, spadne to.
Rekl bych, ze to bude mit neco spolecneho s jinym kodovanim - na desktopu mam Unicode, na Palmu Windows-1250.
Mate nekdo s takovou kombinaci zkusenosti?

gnome-pilotd (ci jak se to jmenuje) mi palma najde a tvari se OK.
(Podotykam, ze pilot-link mi jede jak ma, hledam dalsi moznost synchronizace, a Evolution to koneckoncu ma primo jako moznost.)

Diky za kazdou pomoc.
(Zkousel jsem support Evolutionu, to vede na Ximian, to vede ne SUSE a to po mne chce aktivacni klic :-) Fakt dobre kolecko... Takze kdyz mi nekdo poradi, kde se dobrat podpory Evolutionu, bude mi to taky stacit.)

MB