Evolution, Palm, pre/kodovani

moje moje na moje.vabo.cz
Úterý Září 7 15:27:26 CEST 2004

> Zkusil jsem si synchronizovat Palma s Evolutionem (FC2).
> Backupovy conduit jede.
> Ale jak zkusim neco jineho, spadne to.
> Rekl bych, ze to bude mit neco spolecneho s jinym kodovanim - na desktopu mam Unicode, na Palmu Windows-1250.
> Mate nekdo s takovou kombinaci zkusenosti?
>
> gnome-pilotd (ci jak se to jmenuje) mi palma najde a tvari se OK.
> (Podotykam, ze pilot-link mi jede jak ma, hledam dalsi moznost synchronizace, a Evolution to koneckoncu ma primo jako moznost.)

Mam stejny problem a pokud jsem zjistil, tak gnome-pilot neumi
prekodovavat, ale snad nekdy v budoucnu bude umet. Pouzivam jpilot,
ktery to umi k plne spokojenosti.
On evolution stejne napriklad u adres neumi kategorie a dalsi drobnosti.
Radsi bych palm synchronizoval s LDAP, ale to taky pokud vim nejde.

MOJE
--
Konir Tomas
Czech Republic