Problem - zapis smbclientem skonci na 4GB.

Martin Calko calko.martin na cpost.cz
Úterý Září 7 12:38:56 CEST 2004

Milan Keršláger wrote:

> To je pouhy zapis, nepouziva se posun pointeru lseek().

Aha. Odpustte nevim co se tim snazite rici.

> Mate posledni Sambu 3.0.6?

Nemam - uvadel jsem to v puvodni zprave. Mam verzi 3.0.4.

Ve skutecnosti je to takhle: verze smbclienta 3.0.4 zapise soubor vetsi
nez 4GB, problem byl se smbclientem verze 2.2.5. To jsem zjistil az
zpetne protoze jsem mel vedle sebe otevrena dve okna z ruznych stroju a
mel jsem zato, ze se jedna o stejny.

Vsem kdo si se mnou lamali hlavu se omlouvam.