Re: Jaknahrávat z TV karty

Martin Bodlak bodlak na email.cz
Úterý Září 7 12:50:07 CEST 2004

no mencoder jsem zkusil, a vypada pouzitelne.
taky jsem zkousel zapping, ale ten se mi nejak nelibi. sice uz nepada pri zavirani (takze se i ulozi konfigurace :-)), ale nahrava bud v malo kvalitnim kodeku nebo kvalitne a trhane - a to mam Celerona 1.8GHz a 256MB pameti.

dekuji za rady, ale (neberte to ve zlem) fakt bych radsi nejaky pekny frontend. tedy jestli existuje...

nejde mi o mne, ja si na to klidne udelam nejaky skriptik, ale kdyz bude chtit neco nahrat zena, prece nebude laborovat s parametry, no ne?

MB