Re: Jaknahrávat z TV karty

Karel Dudasek karel.dudasek na vghur.army.cz
Úterý Září 7 14:02:37 CEST 2004

On Tue, 7 Sep 2004, Martin Bodlak wrote:
> no mencoder jsem zkusil, a vypada pouzitelne.
> taky jsem zkousel zapping, ale ten se mi nejak nelibi. sice uz nepada
> pri zavirani (takze se i ulozi konfigurace :-)), ale nahrava bud v malo
> kvalitnim kodeku nebo kvalitne a trhane - a to mam Celerona 1.8GHz a
> 256MB pameti.
> dekuji za rady, ale (neberte to ve zlem) fakt bych radsi nejaky pekny
> frontend. tedy jestli existuje...
> nejde mi o mne, ja si na to klidne udelam nejaky skriptik, ale kdyz
> bude chtit neco nahrat zena, prece nebude laborovat s parametry, no ne?
Mas nainstalovane xawtv?
Jednoduchy skriptik umi pustit take, ne?
Jako parametr pridat nazev stanice, start, dobu nahravani.
Vic nepotrebuje. Nahravali jsme takhle vecernicky jeste na Duronu 700 se
128MB RAM, VIA chipset.
Ted jeste obcas pustim nahravani takhle, ale vzhledem k tomu, ze jsem
cuchnul ke kinu - ma polozku V4L a capture, tak to delam pres nej.
Jenom vecernicek ted spolkne okolo 1,5GB dat. Pak to muzu sestrihnout a
vyexportovat jako mpeg.
Ten puvodni skript poslu z domu, pokud se nekdo ozve.

                             Karel Dudasek
e-mail: Karel.Dudasek na vghur.army.cz      Karel.Dudasek na dobruska.cz