Keymap pod Xkama

Matej Cepl cepl-ZO4F0KnmCDHk1uMJSBkQmQ na public.gmane.org
Středa Září 8 03:34:10 CEST 2004

Jakub Kocourek wrote:
> netušíte někdo, jak správně nastavit klávesovou mapu pod Xkama? Celý
> problém je následující:
> Háčky a čárky jdou, nejde ale napsat ď nebo velké písmeno s háčkem.
> Kombinace shift + "háček" + d NIC NEUDELA! Přitom, pokud se přepnu na
> konzoli, tohle všechno jde! Nevim co s tim.

Ne tohle, ale podobné problemy jsem měl při přechodu z XFree86 4.1.? na
4.3.? (jedná se o Debian/woody). Problém byl v nesprávně nainstalovaných
fontech (kousnul mě přebytečný parametr APT::Default-Release v apt.conf)
-- problém je, že nová Xka používají fontconf a KDE nebyl schopen najít
fonty, které byly nainstalované podle starých pravidel.

Jakou máte distribuci a verzi Xek?

Matěj