Keymap pod Xkama

Jakub Kocourek jakub.kocourek na volny.cz
Středa Září 8 18:09:24 CEST 2004

Provozuji Xorg 6.7.0 na Slackware10. Jádro z kernel.org ve verzi 2.6.8.1
KDE je verze 3.2.3. Asi se pokusím o upgrage na KDE 3.3 - problém je
stejně v něm, protože display manager (GDM) funguje správně a ty háčky
píše. Zajímavé je, že třeba tady v Mozille to taky jde, ale to je asi
jediná aplikace pod KDE, kde to funguje :(

Díky

Jakub