VPN

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek janousek na fonet.cz
Středa Září 8 16:30:42 CEST 2004

	Aha, ale to nesouvisi s RW, ale s tim, ze tento tunel je
koncipovan (aspon ve verzi 1.X) jako nereentrantni... Ja si pod pojmem
obecny RW predstavoval neco jineho.

	Ono vzhledem k tomu, ze potrebujete (byste mel mit) pro kazde
spojeni klic, tak to trochu postrada smysl... - proste tunel je v mem
videni tunel a nikoli otevrena tlama...:-)

	A ano mate pravdu, toto dle meho verze 1.x moc (vubec?) neumi...
- na druhou stranu nevim, ze by se verze 2.x timto smerem vydavala, mel
jsem za to, ze tam se optimalizoval beh na mnozstvi konkurentnich
tunelu... - zdali soucasti toho je i to co zminujete nevim, nebylo by k
tomu take potreba nejake ala IKE?