VPN

Vasek Stodulka vaclav.stodulka na nwt.cz
Středa Září 8 18:05:35 CEST 2004

On Wed, 8 Sep 2004 14:30:42 GMT, Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek <janousek na fonet.cz> wrote:

>  	Ono vzhledem k tomu, ze potrebujete (byste mel mit) pro kazde
>  spojeni klic, tak to trochu postrada smysl... - proste tunel je v mem
>  videni tunel a nikoli otevrena tlama...:-)

	To ja puvodne chtel spis tlamu, nebudu kazdemu userovi delat
konfigurak. :)

>  	A ano mate pravdu, toto dle meho verze 1.x moc (vubec?) neumi...
>  - na druhou stranu nevim, ze by se verze 2.x timto smerem vydavala, mel
>  jsem za to, ze tam se optimalizoval beh na mnozstvi konkurentnich
>  tunelu... - zdali soucasti toho je i to co zminujete nevim, nebylo by k
>  tomu take potreba nejake ala IKE?

	Na http://openvpn.sourceforge.net/20notes.html pisou ze:

"The server is able to handle an arbitrary number of clients using a single
TCP or UDP port, a single tun interface, and a single config file."

	Jak to funguje fakt nevim, ale tipnul bych si na "tlamu", uz proto,
ze tam neco s klicema (nejspis nejake to IKE) resi v tom vzorovem
konfiguraku.

--
Vašek Stodůlka
NWT Zlín