Padajici sshd (3.8.1p1-8)

Čtvrtek Září 9 01:00:39 CEST 2004

On Mon, 6 Sep 2004, Jaroslav Honsa wrote:

> mam server, kde bezi Debian(testing) a prehrsli (~20) bezsystemovych
> klientu, ktere si system sdileji ze serveru (nfs).

Bezsystemovych? ;)

> Obcas se ale stane, ze spadne na klientech sshd (3.8.1p1-8) a ja porad
> nemuzu vypatrat proc. [...]
> - v lozich jsem nenasel ani carku.

Zvlastni. Je mozne, ze je podraz nekde v tom NFS, zhruba v tom smyslu,
ze sshd bezi, bezi, najednou potrebuje natahnout do pameti nejakou dalsi
stranku, ale NFS se sprajcne a sshd dostane nejaky smrtici signal a jde
pod kyticky.

Zkuste treba nekde to sshd spustit tak, aby nekdo odchytil okolnosti jeho
ukonceni, napr. pod screenem s -D.