Padajici sshd (3.8.1p1-8)

Jaroslav Honsa honsa na pleione.asu.cas.cz
Čtvrtek Září 9 10:18:28 CEST 2004

On Thu, Sep 09, 2004 at 01:00:39AM +0200, Pavel Kankovsky wrote:

> Bezsystemovych? ;)

No, ja tomu tak rikam, protoze jsou jako bezdiskove s lokalnim diskem,
coz taky nesedi.

> Zvlastni. Je mozne, ze je podraz nekde v tom NFS, zhruba v tom smyslu,
> ze sshd bezi, bezi, najednou potrebuje natahnout do pameti nejakou dalsi
> stranku, ale NFS se sprajcne a sshd dostane nejaky smrtici signal a jde
> pod kyticky.

Muze byt, ale proc potom spadnou sshd na vsech klientech (asi najednou)?
Rekl bych, ze na vine asi bude NFS, ze to naznacuje smer v patrani.
Zkousel jsem, jestli by to nebylo po nejakem upgradu, ktery zmeni nejake
knihovny a pak restartuje sshd (coz na klienta nedojde), ale prosel jsem
vsechny postinstall skripty balicku a srovnal datum instalace a spadnuti
sshd, ale zase nic.

> Zkuste treba nekde to sshd spustit tak, aby nekdo odchytil okolnosti jeho
> ukonceni, napr. pod screenem s -D.

Pokud vim, tak to nikdy nespadlo "za provozu", kdyz je vytvoreno ssh
spojeni.

Mozna bude nejsnazsi a nejjednodussi reseni dat do cronu podmineny restart sshd
kazdych 10 minut na klientech. Ale elegantni to moc neni:-(

Diky za napady.

Zdravi Jaroslav Honsa.