Dotaz na vhodnost HW

Vinclav Erich vinclav na ives.vs.sk
Čtvrtek Září 9 08:31:45 CEST 2004

On Wed, 08 Sep 2004 20:28:57 +0200, Jan Kovar wrote
> hardware, > dobry akorat tak pro domaci router. Parkrat se mi uz
> seknul kernel, > vzdy byl zrejme v nejake silene smycce, protoze
> normalne studeny > procesor byl varici. Cca 1x mesicne. Kernel mam
> zkompilovany primo > pro Via Eden.
>
> Hmmm, tohle jsem potreboval videt. Nepujdu do toho. Libi se mi, ze
> se to da koupit v barebone systemu, ktery i pekne vypada a je to za
> slusny peniz, ale s timhle se prat nemusim. Vidim to na nejake
> starsi IBMko z druhe ruky.

Mno, to je ale na inu debatu... Ja to mam asi pol roka (tiez domaci router-
firewall), ale taha sa tam kvanta dat (1,5 Mbit linka) a este sa mi nesekol
ani raz. Aj ked je pravda, ze linux som mal s distribucnym jadrom (Debian,
Slackware). Predtym som mal prave nejaky IBM PC 200 MHz. Kolega ale pouziva
prave VIA C3 Mini ITX dosky pre specialne systemy (robi prave vyvoj pre
Svajciarov pre nejaky novy urychlovac) a jadro upravuje specialne pre C3.
Testuje to uz skoro rok a neviem o tom, ze by sa mu to co len raz seklo...
Distribucia Debian.

No ale k comu som chcel dojst. Hlavna vyhoda tychto procesorov je
spotreba... Treba povedat, ze momentalne mam spotrebu okolo 35 W/hod,
predtym s IBM to bolo okolo 90-100 W/hod. A pri stupajucich cenach za
energiu to je najma pre domacnost faktor, ktory treba brat do uvahy...

--
Erich Vinclav