Dotaz na vhodnost HW

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Čtvrtek Září 9 18:51:28 CEST 2004

On Thu, Sep 09, 2004 at 07:31:45AM +0100, Vinclav Erich wrote:
> On Wed, 08 Sep 2004 20:28:57 +0200, Jan Kovar wrote

Prave ten varici chladic me vrta hlavou, jestli nepodcenili prikon
procesoru a stiha se to chladit. Okolni teplota je pokojova +25 C.

> [...]
> prave VIA C3 Mini ITX dosky pre specialne systemy (robi prave vyvoj pre
> Svajciarov pre nejaky novy urychlovac) a jadro upravuje specialne pre C3.
> Testuje to uz skoro rok a neviem o tom, ze by sa mu to co len raz seklo...
> Distribucia Debian.
>
> No ale k comu som chcel dojst. Hlavna vyhoda tychto procesorov je
> spotreba... Treba povedat, ze momentalne mam spotrebu okolo 35 W/hod,
> predtym s IBM to bolo okolo 90-100 W/hod. A pri stupajucich cenach za
> energiu to je najma pre domacnost faktor, ktory treba brat do uvahy...

Naprosto spolehliva a hardwarove velmi podobna je deska od VIA v
lightbooku, na ktere mi linux bezi uz 4 mesice bez vypadku ci restartu
teploty tam dosahuju 50 stupnu a routuje to 4Mbit obousmerne 24hodin
denne. Hardware je temer totozny.

-- Dalibor Straka