ruzne chovani X aplikace pri ruznem zpusobu spousteni

Michal Stekrt michal-ml na is76.org
Čtvrtek Září 9 14:22:45 CEST 2004

Zdravim,
ze by xkum/window manageru vadilo ze maji jako CWD ?usb-flashdisk?
Dedukuji spravne ze je /mnt/flash je to co si myslim ?

Chovalo by se to stejne kdybyste mel obsah te flashky na lokalnim disku ?

btw. ten linux je opravdu cely kously ? co na to rika /var/log/messages ?