ruzne chovani X aplikace pri ruznem zpusobu spousteni

Pátek Září 10 11:10:12 CEST 2004

Michal Stekrt <michal-ml na is76.org> wrote:
> ze by xkum/window manageru vadilo ze maji jako CWD ?usb-flashdisk?
> Dedukuji spravne ze je /mnt/flash je to co si myslim ?

vadit nevadi ale vzdy ked urobia stat() na aktualny adresar, na chvilu sa
to zrejme pozastavi...

taktiez by som skontroloval ci Xserver a icewm nezapisuju do domaceho
adresara logy alebo nieco podobne. To by sa ta flash karta coskoro
doflashovala...
   One OS to rule them all, One OS to find them,
One OS to bring them all and into darkness bind them