opacny problem - Was: sshd - omezeni logovani uzivatelu v zavislosti na IP

Petr Vileta petr na practisoft.cz
Čtvrtek Září 9 17:15:51 CEST 2004

%h
/var/log/deny.log

> Mate v sshd zakompilovanou podporu tcpwraperu?
A jak to zjistim? Muj RH7.3 byl instalovan z RPM a nedelal jsem to ja, takze
pokud se neco kompilovalo, nevim s jakymi parametry. V dobe instalace jsem z
linuxu znal pouze "ls -l" a "shutdown -h now" :-)
--
Petr