opacny problem - Was: sshd - omezeni logovani uzivatelu v zavislosti na IP

oldfrog.linux na volny.cz oldfrog.linux na volny.cz
Pátek Září 10 08:34:57 CEST 2004

Petr Vileta wrote:

>%h

>/var/log/deny.log

>jsem

>A jak to zjistim? Muj RH7.3 byl instalovan z RPM a nedelal jsem to ja, takze
>pokud se neco kompilovalo, nevim s jakymi parametry. V dobe instalace jsem z
>linuxu znal pouze "ls -l" a "shutdown -h now" :-)

Tak to me prave nenapada zadny zpusob, jak to snadno zjistit.
Binarka je s tcpwrapperem slinkovana vetsinou staticky (tedy ldd
nepomuze), navic je asi stripovana (nm nepomuze).  Mozna
by neco napovedel debug log. Napovi nekdo, jak to lze zjistit?

Asi nejdrive overte, ze sshd pochazi z originalni distribuce (rpm
na to ma volby, ale rpm nepouzivam, takze je neznam; nicmene
md5sum binarky z balicku openssh-server-3.1p1-3.i386.rpm ktery
je soucasti RH7.3 je 3045c98fb517dc7d0140c1a54e0e4878). Pokud
pochazi, ma tcpwrapper pravdepodobne v sobe (nekdo muze
potvrdit).

O.

Ondrej Nemecek alias 'OldFrog'

tel (domu):     241766035