Prodej SUSE / DVD - Novell zakazuje šíření SUSE Linuxu? - pokracovani

RAY ray na cmd-site.net
Pátek Září 10 13:52:51 CEST 2004

Takže dnes z nich vypadlo, že je to díky zákazu šíření ochr. známky SUSE.
Reagoval jsem následovně:

Popravdě netušil jsem, že se společnost SUSE (Novell) odhodlala k podobnému
kroku jako RedHat. Každopádně bych byl rád, pokud by mi někdo objasnil, proč
lze šířit SUSE Linux pomocí sítě internet (mirroring) a nelze tak činit
pomocí DVD médií (oboje jsou přeci média sloužící k podobnému účelu). Dále by
mi pomohlo, kdybych se dozvěděl, kdy (kde) bylo vydáno nařízení SUSE/Novellu
o zákazu (nebo jak to nazvat) šíření jejich ochr. známky. Nechápu totiž, z
jakého konkrétního důvodu lze šířit SUSE Linux Personal a kompletní FTP
nikoliv. Děkuji za vysvětlení.
--
Jiří Stavinoha | Openland.cz | UNITED-NUKE | CMD-SITE
Openland.cz | administrator & webdesigner

UNITED-NUKE | project co-ordinator & translator
e-mail: united-nuke na openland.cz
web site: http://united-nuke.openland.cz

CMD-SITE | administrator & webdesigner
e-mail: admin na cmd-site.net