Prodej SUSE / DVD - Novell zakazuje šíření SUSE Linuxu? - pokracovani

RAY ray na cmd-site.net
Pátek Září 10 15:38:03 CEST 2004

Dne pátek 10 září 2004 14:25 Petr "Qaxi" Klima napsal(a):

> Doporucuji prostudovat podobnou kauzu s RH <> Fedora
>
> Bylo to tam krasne vysvetleno ... zamente RH za SuSE a mate vysvetleni.
>
> V kostce to bylo asi takhle:
>
>   Produkt s RH v nazvu bude distribuovat jen RH, jinak by se mohlo stat,
> ze nekdo poda navrh na zruseni ochrany RedHat TM nebot produkt s RH v
> nazvu "prodava" i firma XYZ a tudiz RH neni zadna TM natoz v drzeni RH ...

To by sedělo, ale... vždyť krabicové verze může prodávat prakticky každý, kdo
s Novellem uzavře smlouvu. Takže i firma XYZ může...
--
Jiří Stavinoha | Openland.cz | UNITED-NUKE | CMD-SITE
Openland.cz | administrator & webdesigner

UNITED-NUKE | project co-ordinator & translator
e-mail: united-nuke na openland.cz
web site: http://united-nuke.openland.cz

CMD-SITE | administrator & webdesigner
e-mail: admin na cmd-site.net