Prodej SUSE / DVD - Novell zakazuje šíření SUSE Linuxu? - pokracovani

RAY ray na cmd-site.net
Pátek Září 10 15:36:32 CEST 2004

Dne pátek 10 září 2004 14:51 Milan Keršláger napsal(a):

> Protoze k Personal budete chtit nejaky ten server a ten si uz koupite.
> Je to jako kdyz vam daji v krame ochutnat zadarmo kousek bur~ta.

Jasně, to jo. Ale prostě mi nejde do hlavy, proč lze šířit ochránné známky v
Personal verzi a to samé ve FTP verzi šířit nelze. Jsem asi blbej :)
--
Jiří Stavinoha | Openland.cz | UNITED-NUKE | CMD-SITE
Openland.cz | administrator & webdesigner

UNITED-NUKE | project co-ordinator & translator
e-mail: united-nuke na openland.cz
web site: http://united-nuke.openland.cz

CMD-SITE | administrator & webdesigner
e-mail: admin na cmd-site.net