Prodej SUSE / DVD - Novell zakazuje šíření SUSE Linuxu? - pokracovani

Chlopcik Ales chlopcik na vojnem-plzen.cz
Pátek Září 10 19:22:34 CEST 2004

RAY wrote:

> Takže všichni prodejci, jenž vypalují Mandrakelinux či Aurox se vlastně podle
> Vás dopouštějí trestného činu. Tak to budeme muset oba prodej CD ukončit ;)
> --
> Jiří Stavinoha | Openland.cz | UNITED-NUKE | CMD-SITE

	Tot otazka. Pokud firma projevila _prani_, pak nejspis ano, je TO
kriminalni cin.
	Kdyz si TO stahnu a vypalim ja sam pro sebe, pak je TO OK. Pokud TO
stahnete Vy a vypalite mi (ne jednu, ale) TO, pak je TO proti regulim
danym _firmou_.
	IMHO je TO jako obvykle. O penize jde teprve az v prvni rade. A holt se
jim hodi i tech pet haleru (ci kolik :-), ktere dostanou od meho ISP.
	No a holt si NEKDO spocital, ze distribuce uz je tak popularni, ze
takoveto _snizeni_dostupnosti_ ji nijak vazne neposkodi.
	Jak uz tady nekdo psal. Foukat do polivky velkym klukum neni nejlepsi
napad. Obvzlaste, kdyz se koukaj. U nasich soudu by se sice zaloba tahla
roky, ale vzhledem k sile _protivnika_ ... Ja bych sel od valu.

	Ales