Prodej SUSE / DVD - Novell zakazuje šíření SUSE Linuxu? - pokracovani

RAY ray na cmd-site.net
Pátek Září 10 19:58:29 CEST 2004

Dne pátek 10 září 2004 19:22 Chlopcik Ales napsal(a):

>  Tot otazka. Pokud firma projevila _prani_, pak nejspis ano, je TO
> kriminalni cin.
>  Kdyz si TO stahnu a vypalim ja sam pro sebe, pak je TO OK. Pokud TO
> stahnete Vy a vypalite mi (ne jednu, ale) TO, pak je TO proti regulim
> danym _firmou_.
>  IMHO je TO jako obvykle. O penize jde teprve az v prvni rade. A holt se
> jim hodi i tech pet haleru (ci kolik :-), ktere dostanou od meho ISP.
>  No a holt si NEKDO spocital, ze distribuce uz je tak popularni, ze
> takoveto _snizeni_dostupnosti_ ji nijak vazne neposkodi.
> [...]

Je to zcela přesně jak jste to napsal. Mě osobně by zajímalo, zda-li je toto
jednání pouze u české pobočky Novellu v rámci jednání "malého českého
člověka" nebo to maj nařízený z centrály :)
Jak už jsem psal, soudit ba ani hádat se snima nehodlám. Pominu-li totiž sílu
protivníka, musím ještě přičíst jaksi poněkud zvláštním způsobem rozhodující
soudy :-D
--
Jiří Stavinoha | Openland.cz | UNITED-NUKE | CMD-SITE
Openland.cz | administrator & webdesigner

UNITED-NUKE | project co-ordinator & translator
e-mail: united-nuke na openland.cz
web site: http://united-nuke.openland.cz

CMD-SITE | administrator & webdesigner
e-mail: admin na cmd-site.net