Prodej SUSE / DVD - Novell zakazuje šíření SUSE Linuxu?

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Sobota Září 11 11:49:30 CEST 2004

   From: Petr Koval <pk na nux.at>
   Date: Thu, 09 Sep 2004 21:29:45 GMT

   > ja osobne na neo-suse aka novel uz nevidim skoro nic jako
   > opensource ;-)

Zajímavé. Já sleduji chování společnost Novell a jejich kroky
např. v oblasti OpenOffice.org a jsem jimi velmi potěšen (i když to vlastně
je z velké části zásluha toho, že Novell nakoupil několik
společností). Novell má tým cca 15 lidí, kteří na OpenOffice.org aktivně
pracují. Dokonce jejich ooo-build používají i ostatní linuxový distributoři
a společně na ooo-build pracují.

Víte, kolik vývojářů společnosti Novell pracuje na linuxovém jádře?

Víte, kolik lidí v Novellu pracuje na Ximian desktopu a obecně na GNOME?

Víte, kolik lidí v Novellu pracuje na KDE?

Nechci být demagog, ale děláte např. vy pro OSS více?

Mohl byste svůj názor uvedený výše podložit validními informacemi?
--
Pavel Janík

Emacs has a mode which will write your thesis for you. Unfortunately, it'll
take you 6 years to find it.
                  -- Brady Montz in emacs-devel