Prodej SUSE / DVD - Novell zakazuje šíření SUSE Linuxu?

RAY ray na cmd-site.net
Neděle Září 12 21:11:56 CEST 2004

Dne sobota 11 září 2004 11:49 Pavel Janík napsal(a):
>    From: Petr Koval <pk na nux.at>
>    Date: Thu, 09 Sep 2004 21:29:45 GMT
>
>    > ja osobne na neo-suse aka novel uz nevidim skoro nic jako
>    > opensource ;-)
>
> Zajímavé. Já sleduji chování společnost Novell a jejich kroky
> např. v oblasti OpenOffice.org a jsem jimi velmi potěšen (i když to vlastně
> je z velké části zásluha toho, že Novell nakoupil několik
> společností). Novell má tým cca 15 lidí, kteří na OpenOffice.org aktivně
> pracují. Dokonce jejich ooo-build používají i ostatní linuxový distributoři
> a společně na ooo-build pracují.

Já jsem také Novellem potěšen (lepší než-li původní SUSE :) ). Domnívám se
však, že chování české pobočky je poněkud zvláštní.

> Víte, kolik vývojářů společnosti Novell pracuje na linuxovém jádře?
>
> Víte, kolik lidí v Novellu pracuje na Ximian desktopu a obecně na GNOME?
>
> Víte, kolik lidí v Novellu pracuje na KDE?
>
> Nechci být demagog, ale děláte např. vy pro OSS více?

Určitě jich je mnoho, řekl někdo opak? Nebudu se s nikým hádat, kdo dělá víc
pro OS. Sám pracuji na webové aplikaci jenž je 100% GPL. Dávám jí tolik času,
že si to ani nezaslouží, resp. nikdy se mi to nevrátí. A přesto to dělám. Ale
to přece do této diskuse nepatří.
--
Jiří Stavinoha | Openland.cz | UNITED-NUKE | CMD-SITE
Openland.cz | administrator & webdesigner

UNITED-NUKE | project co-ordinator & translator
e-mail: united-nuke na openland.cz
web site: http://united-nuke.openland.cz

CMD-SITE | administrator & webdesigner
e-mail: admin na cmd-site.net