antivir "na urovni TCP/IP protokolu"

Martin Pokorny konf na cronax.com
Sobota Září 11 13:37:10 CEST 2004

Chlopcik Ales napsal(a):

>	Dovolim si nesouhlasit. Antiviri reseni od SYMANTECu znam/pouzivam
>(W2k) a funguje tak, ze soubor (stranku, !! wobrazek !! :-) stahne,
>oskenuje a pokud TO povazuje za ciste, pak da. Pokud TO za ciste neuzna,
>tak neda a neda. Ani prosit nepomuze. Neda ani sousticko.

Prectete si mou zpravu znovu - psal jsem, ze to delaji antiviry
_s_postou_ uz delsi dobu. O scanu stranek jsem, v souvislosti se
Symantecem, nemluvil. A pokud nedela Symantec scan mailu "protokolovou
inspekci", tak mi vysvetlete, jak to, ze scanuje jakykoli pristup
POP3/IMAP/SMTP jakehokoli serveru, ne presmerovany localhost, jak to
delaji dalsi antiviry...

>	Co se tyka toho ProgressBarr, pak na TO je (v SWS) zaskrtavaci policko
>(implicitne je ne). Kdyz jej (na _proxy_ :-) zaskrtnu, pak klientovi
>vyskoci nove wokno s ProgressBarrem. No a na konci bud da, nebo ne.

Prosim, ukazte mi v Squidu nebo SquidGuardu, o kterych jsem psal,
zaskrtavaci policko.

M.