Rekompilace jadra pod Debianem

Peter Luciak peter na luciak.org
Sobota Září 11 15:16:11 CEST 2004

On Sat, Sep 11, 2004 at 02:00:07PM +0200, František Burian wrote:
> Dobrý den,
>
>   Mam tu takovy problem, ke kteremu jsem nenasel patricne HOWTO.
> Nainstaloval jsem Debian 3.0 _Woody_ a prekompiloval jadro pro podporu
> SMP. Jadro bylo ve verzi 2.4.18. Nainstaloval jej pomoci make-kpkg +
> dpkg. Pote jsem zjistil, ze mi chybi podpora routingu (nejede brctl).
> Tak jsem ji zahrnul pomoci make menuconfig v puvodnim zdrojaku, dal make-kpkg,
> dpkg -i nahlasil, ze downgraduji ??? jadro 2.4.18 ktere je jiz nainstalovano
> a ze nemuze pouzit /lib/modules/2.4.18. Podle vseho nainstaloval OK. {nevim jak
> zjistit)

	Ked kompilujes jadro rovnakej verzie aku mas nabootovanu, tak je
problem s modulmi (asi ti make-kpkg vypisal hlasku, ze mas odstranit
/lib/modules/2.4.18). Ja to robim tak ze /lib/modules/x.x.x najprv vymazem,
nainstalujem nove jadro (dpkg -i) a po reboote je vsetko OK. Mozno je
problem aj v "make menuconfig", lepsie je asi pouzit "make-kpkg
--config=menuconfig", tj vsetko robit v ramci make-kpkg. To s
downgradovanim neviem ako mohlo nastat, pouzivas "--revision" pre
make-kpkg? Pre uplnost, ja make-kpkg pouzivam asi takto:

1. make-kpkg clean
2. make-kpkg --config=menuconfig --revision=2004091101 kernel_image
3. make-kpkg modules_image (pre externe moduly, napr. nvidia)

c.
--
Peter `cuco' Luciak 		jabber://cuc0@jabber.sk
peter na luciak.org 		http://www.luciak.org/

So remember when you're feeling very small and insecure
How amazingly unlikely is your birth,
And pray that there's intelligent life somewhere up in space,
'Cause there's bugger-all down here on Earth.
                        		     -- Monty Python