Rekompilace jadra pod Debianem

František Burian BuFran na seznam.cz
Sobota Září 11 15:28:40 CEST 2004

PL> Ked kompilujes jadro rovnakej verzie aku mas nabootovanu, tak je
PL> problem s modulmi (asi ti make-kpkg vypisal hlasku, ze mas odstranit
PL> /lib/modules/2.4.18). Ja to robim tak ze /lib/modules/x.x.x najprv vymazem,
PL> nainstalujem nove jadro (dpkg -i) a po reboote je vsetko OK. Mozno je
PL> problem aj v "make menuconfig", lepsie je asi pouzit "make-kpkg
PL> --config=menuconfig", tj vsetko robit v ramci make-kpkg. To s
PL> downgradovanim neviem ako mohlo nastat, pouzivas "--revision" pre
PL> make-kpkg? Pre uplnost, ja make-kpkg pouzivam asi takto:

PL> 1. make-kpkg clean
> [...]

 No vida, jako odkojenec Windows jsem zvykly nemazat systemu soubory,
ktere system pouziva ... V kazdem pripade ozkousim. (Tim padem vyplyva
ze system si tyto soubory nacte jen jednou a pak uz je nepotrebuje,
jestli jsem pochopil dobre ... Takze je mohu "omylem" smazat a system
pojede jeste mesic do dalsiho rebootu kde se zjevi problemy ...

 s tim configem to zkusim ...

--
S pozdravem,
 Frantisek Burian