Rekompilace jadra pod Debianem

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Sobota Září 11 16:18:56 CEST 2004

=?Windows-1250?B?RnJhbnRpmmVrIEJ1cmlhbg==?= <BuFran na seznam.cz> writes:

> Dobrý den,
>
>   Mam tu takovy problem, ke kteremu jsem nenasel patricne HOWTO.
> Nainstaloval jsem Debian 3.0 _Woody_ a prekompiloval jadro pro podporu
> SMP. Jadro bylo ve verzi 2.4.18. Nainstaloval jej pomoci make-kpkg +
> dpkg. Pote jsem zjistil, ze mi chybi podpora routingu (nejede brctl).
> Tak jsem ji zahrnul pomoci make menuconfig v puvodnim zdrojaku, dal make-kpkg,
> dpkg -i nahlasil, ze downgraduji ??? jadro 2.4.18 ktere je jiz nainstalovano
> a ze nemuze pouzit /lib/modules/2.4.18. Podle vseho nainstaloval OK. {nevim jak
> zjistit)

to je v poradku, protoze balicek s jadrem ma stejnou verzi jako ten
predchozi (patrne jsi nepouzil prepinac --revision). Jeste by nebylo
na skodu pouzit prepinac --append-to-version

> ohlasi br_add_bridge : Package not installed
>
> pritom mam nainstalovany bridge-utils. Jelikoz rika "Package" tak
> myslim ze nemluvi o kernelu. V jednom HOWTO od czfree je prikaz
>
> ale ten vyhodi hlasku:
>
> modprobe: Can't locate module bridge

a modul je na miste? co depmod -a?

> /lib/modules/2.4.18/kernel/drivers/net/dummy.o
> /lib/modules/2.4.18/kernel/net/ipx/ipx.o
>
> takze to vypada, ze se zkompilovaly i moduly., i kdyz "make-kpkg modules_image"
> vyhodil hlasku ze nezna modules_image ??? (postup dle HOWTO na
> strankach debianu.)

jeste se mi nestalo, aby make-kpkg neznalo target modules_image (jak
presne je chybova hlaska?). Navic modules_image se pouziva na
samostatne moduly ulozene v /usr/src/modules a s moduly primo v
/usr/src/linux nema nic spolecneho.

> Uz si s tim nevim rady ...
>
>   Predem dekuji za jakykoliv napad, ci nakopnuti ...

Priste prosim presne zneni chybovych hlasek.

Brno, Czech Republic