Rekompilace jadra pod Debianem

František Burian BuFran na seznam.cz
Sobota Září 11 17:15:39 CEST 2004

DR> to je v poradku, protoze balicek s jadrem ma stejnou verzi jako ten
DR> predchozi (patrne jsi nepouzil prepinac --revision). Jeste by nebylo
DR> na skodu pouzit prepinac --append-to-version

--revision jsem pouzil, ale bohuzel u obou. Puvodni melo
--revision=jadroSMP1.0 a druhe melo --revision=pokus.1.1

Nicmene jsem prisel na teckovaci konvenci - to prvni bylo 1.0 a to
druhe, protoze pred prvni teckou nebyla cifra tak make dosadil nulu
takze to melo 0.1.1 - co dokaze jedna tecka :)

Tohle je uplny vypis ^^^

DR> a modul je na miste? co depmod -a?

depmod -a vubec nic nevypise (ani pres MC jsem nedokazal nalezt
*bridge.so nebo *bridge.o)

   ^^^^^^
Tohle je uplny vypis {vic toho modprobe nevypise)

DR> jeste se mi nestalo, aby make-kpkg neznalo target modules_image (jak
DR> presne je chybova hlaska?). Navic modules_image se pouziva na
DR> samostatne moduly ulozene v /usr/src/modules a s moduly primo v
DR> /usr/src/linux nema nic spolecneho.

Tohle jste vysvetlil - myslel jsem, ze to co v make menuconfig udam
jako "M" ze je modul a ma se kompilovat pomoci make-kpkg
modules_image, Samozrejme na svem starickem stroji nemam nic, co by
tenhle zpusob vyzadovalo (ovladace videa, PCMCIA,USB ...)

Nicmene stale nemohu nalezt CONFIG_BRIDGE v nastaveni konfigurace
kernelu (ridim se textem http://wiki.webstep.net/czfree/5 ) Nalezl
jsem CONFIG_EXTENDED_BRIDGE (ted me nekamenujte za nepresny nazev, ono
prepojovat kabel k monitoru tomu monitoru nesvedci a pamet je derava )
a taky byl kompilovan, s nulovym vysledkem ... Nyni jsem stahl
kernel-source-2.4.27 a zkusim to s nim. Treba to pojede ... Ale smula
pro me, protoze muj PC pouziva vadny ATA chipset RZ-1000 ktery mel
problemy s nekterymi verzemi jadra (tusim od v.2.4.21 do v.2.4.23,
pozdejsi reference jsem nenasel, takze uvidim ...

  Jinak Dekuji za reakci ...

--
S pozdravem,
 František  Burian