Prodej SUSE / DVD - Novell zakazuje šíření SUSE Linuxu?

NOVOGEAR administrator@novogear.cz administrator na novogear.cz
Pondělí Září 13 09:43:05 CEST 2004

Abych to zhrnul

Suse/Novell - komercni firma ktera podle mne pro Linux dela dost,
zadnou licenci neporusuje  - zdrojove kody jsou volne k dispozici a
nechava si za sve produkty zaplatit. Samozrejme se brani kdyz nekdo
pali jejich produkty na CD a prodava je pro svuj ZISK. Nekomu se to
libi jinemu ne, ale je to rozhodnuti Suse a nikomu do toho nic neni.

eShop RAY - asi taky komercni firma, ktera pro Linux dela to ze
distribuuje CD s Linuxovymi distribucemi, zadarmo to asi taky nedela.
A jestli vam na Linuxu tak moc zalezi a pristup Suse vam vadi, tak by
jste meli zacit rozdavat CD zadarmo. V tom pripade si objednavam
CD s Fedorou 2, Slackware 10 a posilejte mi prosim kazde vydani Slaxu
ZDARMA.

Nebo vam jde o neco jineho?

S pozdravem

Ondrej Prokop