Prodej SUSE / DVD - Novell zakazuje šíření SUSE Linuxu? - pokracovani

Milos Prudek prudek na bvx.cz
Pondělí Září 13 11:37:21 CEST 2004

RAY wrote:

> Tím myslím zaměstnance Novell Praha :) Jednají totiž jako typický malý český
> človíček snažící se o větší obrat :)

Myslim ze alegorie s Adidasem je dobra.

U Adidasu tvori hlavni cast ceny znacka Adidas jako takova. Dejme tomu
ze urcite tricko Adidas (nebo Gucci, to je drazsi) vyrobite v presne
stejne kvalite ze stejneho materialu. Dejme tomu, ze Gucci nema
patentovany material, strih atd. Takze tricko je vlastne "Open Source".

Kdyz na to tricko nasijete nejakou svoji nezavedenou nalepku, zakaznik
za nej da 600 Kc. Vedle Vaseho obchodu je obchod Gucci, kde se stejne
zbozi prodava za 8000 Kc.

Podle Vaseho nazoru mate pravo si na Vase tricka nasit "Gucci FTP set" a
prodavat to za 800, 1000, nebo kolik chcete. Podle nazoru firmy Gucci
parazitujete na jejich dobre povesti, na duvere, kterou zakaznici maji,
na jejich pocitu jistoty, ze si koupili Gucci. Zakon stoji na strane
firmy Gucci a proti Vam.

Obavam se ze to nema nic spolecneho s "malym ceskym clovekem".

--
Milos Prudek