Prodej SUSE / DVD - Novell zakazuje šíření SUSE Linuxu? - pokracovani

RAY ray na cmd-site.net
Neděle Září 12 20:57:20 CEST 2004

Dne sobota 11 září 2004 11:08 Pavel Janík napsal(a):
>    From: RAY <ray na cmd-site.net>
>    Date: Fri, 10 Sep 2004 19:58:29 +0200
>
>    > Je to zcela přesně jak jste to napsal. Mě osobně by zajímalo, zda-li
>    > je toto jednání pouze u české pobočky Novellu v rámci jednání "malého
>    > českého člověka" nebo to maj nařízený z centrály :)
>
> Tím "malý český člověk" myslíte koho? Není mi to příliš zřejmé z vašich
> e-mailů a z e-mailů zaměstnanců společnosti Novell, které jste zde
> prezentoval...

Tím myslím zaměstnance Novell Praha :) Jednají totiž jako typický malý český
človíček snažící se o větší obrat :)
--
Jiří Stavinoha | Openland.cz | UNITED-NUKE | CMD-SITE
Openland.cz | administrator & webdesigner

UNITED-NUKE | project co-ordinator & translator
e-mail: united-nuke na openland.cz
web site: http://united-nuke.openland.cz

CMD-SITE | administrator & webdesigner
e-mail: admin na cmd-site.net