Prodej SUSE / DVD - Novell zakazuje šíření SUSE Linuxu? - pokracovani

Tomáš Němec borg.dax na quick.cz
Pondělí Září 13 15:08:51 CEST 2004

V Po, 13. 09. 2004 v 14:28, Michal Kubecek píše:
		Zdravím,
asi jste nikdy nejednal s nějakou větší-velkou společností?...

    Pokud si je jista v kramflecích, tak se nenamáhá sdělovat požadavky
na opravu jinak než soudně, pokud se jedná o mimosoudní požadavky, tak
se jedná většinou o peníze. Pokud se jedná o soudní požadavky (vyhrané
trestní[přestupkové] řízení) pak jde jak o peníze tak očistění jména
firmy(tisková omluva, atd.), tady stažení nabídky.

   Jak ho vyzvou? Když já budu zastupovat firmu SUSE-Novell, dostane to
dotyčný písemně s doručenkou (doporučený dopis), abych měl popřípadě k
možnému soudu doklad o výzvě a jejím neplnění. Nebudu se zatěžovat
e-mailovou korespondencí!

> Takže podle vás je projevem malosti, že místo soudního řízení dotyčného
> nejdřív upozorní, že jeho jednání není v pořádku a vyzvou ho, aby toho
> nechal? Bylo by podle vás ohleduplnější obrátit se rovnou na ten soud?

                                Hezký den
                                           Tomáš Němec
--
Silver MandrakeClub Member