OT: Re: Prodej SUSE / DVD - Novell zakazuje šíření SUSE Linuxu? - pokracovani

Jan Fuchs fuky na pleione.asu.cas.cz
Pondělí Září 13 23:42:07 CEST 2004

Ahoj,

$ cat ~/.procmailrc
:0
* ^From: RAY <ray na cmd-site.net>
/dev/null
$ vim /tmp/mutt-alioth-345-10361-556

13. Sep (Monday) v 19:38:09 CEST 2004, ray na cmd-site.net napsal(a):
> Únavné je to zvlášť když se někteří přispivatelé neobtěžují číst celé vlákno a
> reagují poněkud zcestně...

Urážky laskavě směřuj někam jinam. Vlákno, které jsi založil je zcela
bezvýznamné, stejně jako ...

Nečetl jsem celé vlákno protože jsem na to neměl nervy. Opakují se v něm
komentáře moudrých lidí, těch, které ještě neunavilo, oponování lidí,
kteří evidentně nepochopili co to je GNU/Linux a nejspíš to ani nikdy
nepochopí. Lidí, kteří nedokaží odpovědět na otázku řešící nějaký
konkrétní problém z praxe, ale tlachat by mohli od rána do včera.

Dovolil bych si nasazení GNU/Linuxu rozdělit na dvě části:

1. SuSe aj. k němu patří samozřejmě podpora, záruka, že to bude běhat
nebo SuSe ponese zodpovědnost za případnou nefunkčnost atp.

2. GNU/Debian Linux aj. může se použít kdekoliv, ale nemůžete nutit jeho
vývojaře, aby se zodpovídali za to, že něco nefunguje atp. Záleží pouze
na vašich schopnostech zkrotit ho. A za jeho nasazení jste odpovědní
pouze vy.

Zkrátka a dobře, ten kdo chce SuSe, chce i jeho podporu a ostatní nemají
rozumný důvod pro jeho použití, tak proč se trápit s jeho
přepalováním a problémy s tím plynoucích...

Nevím jestli jsem se správně vymáčknul, ale základní fakt, který je pro
nás velice důležitý je, že se Linux používá více a více i v komerční
sféře, takže Ti co ho mají rádi se s ním mohou i živit.

Toto je první a poslední příspěvek k podobnému vláknu a budu rád, když
nebudete množit SPAM v konferenci odpovídáním na něj.

$ rm /tmp/mutt-alioth-345-10361-556

     S pozdravem Jan Fuchs

--

*   .~.    Žádný program není bezchybný, dokonalý ani nejlepší, *