Poskozeny souborovy system po restartu

Dusan Zatkovsky zatkovsky na printsoft.cz
Pondělí Září 13 17:00:44 CEST 2004

On Sunday 12 of September 2004 18:02, Michal Polivka wrote:
> Nevíte, jak to opravit?

Nainstalovat to znovu z rpm.

> Můžete mi prosím vysvětlit, co se to vůbec s mým systémem stalo?

Hmm, tipol by som si to na ten reset :)

> Domníval jsem se, že souborový systém ext3 je stabilní a funkční,
> tohle mi však dokazuje opak. Do upgradu na FC2 jsem používal RH9 na
> ext2 a problémy tohoto typu jsem neznal.

Ja zase naopak.

> Jak poznám co je poškozeno?

Vid. ako spominali kolegovia. Pripadne nie je od veci si spravit
sem-tam md5sum disku, dokaze to mnohe odhalit.

> Představa, že bych měl otevřenou nějakou důležitou databázi a přišel
> o ni je děsivá. Jak je možné, že se jenom tak ztratí data z disku?

Preto pouzivaju DB transactions. Pokial dojde pocas zapisu k tvrdemu
padu systemu, je dost tazko predpokladat, ze sa nic nestalo a vsetko
bude OK. Na druhej strane mi je divne, preco to schytala mozilla.
Chcelo by to poznat, co ste prave robil a vediet, ktore subory su
poskodene/zmenene.

--

S pozdravom,
Dusan Zatkovsky