Poskozeny souborovy system po restartu

Rudolf Adamkovič pivnicka na e-zones.sk
Pondělí Září 13 19:09:09 CEST 2004

Daniel Novotny wrote:

> [...]
Dnes mi spadol system s FC2 + ext2 a som to len-len rozchodil, co sa mi
rozhadzalo kopec veci.. ;-( Neviem, tato FC2 je vcelku citliva na niektore
veci, co stare RedHat-ky neboli.. Tak napr. zmena hostname, bez restartu
cez System Settings -> Network, bez restartu sposobi, ze pri dalsom
prihlaseni
zmiznu Blue Curve ikonky a aj cely Red Hat look.. Neviem, neviem.. To uz
take veci mohli dotiahnut.. Ale inak je to vcelku dobre, lepsie ako ked
v Debiane
prestane ist dselect ;-) Rudi

________ Information from NOD32 ________
This message was checked by NOD32 Antivirus System for Linux Mail Server.
http://www.nod32.com